Subject: Kaubandus-Tööstuskoja täiendav ettepanek muuta töölepingu seaduses sätestatud iganädalase puhkeaja regulatsiooni
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "Tiit Riisalo", "MKM info", "Ulla Saar"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 10:17:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kaubandus-Tööstuskoda pöördub taaskord Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumi poole ettepanekuga muuta töölepingu seaduses
sätestatud iganädalase puhkeaja regulatsiooni selliselt, et graafikuga
töötaja iganädalane puhkeaeg koos igapäevase puhkeajaga oleks kokku
vähemalt 36 tundi praeguse 47 tunni asemel. Ettepaneku elluviimisel oleks
EL-s endiselt 13 liikmesriiki (nt Saksamaa, Prantsusmaa, Itaalia, Belgia,
Taani), kus iganädalane puhkeaeg on endiselt Eestist lühem. Hetkel on
Eestist pikem iganädalane puhkeaeg meile teadaolevalt üksnes Hispaanias.
Teiste riikide praktikaga ja meie ettepanekuga saate lähemalt tutvuda
kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>